A használat jeleitől mentes terméket az eredeti, sértetlen csomagolásában, azt dobozba vagy zacskóba téve és úgy leragasztva 14 napon belül visszaküldheted címünkre. Az egyszerűbb ügyintézés érdekében a visszaküldött csomagba helyezd el a kitöltött visszáru nyomtatványunkat, amit ide kattintva tudsz letölteni.
Figyelem! A póthajak és piercingek, Tetoválógépek és a Tetoválótűk speciális, higiéniai termékek, így azokat az eredeti csomagolás felbontása után nem áll módunkban visszavenni, se kicserélni! Kérjük amennyiben nem vagy biztos abban melyik színt válaszd, vagy egyéb kérdésed van, keresd fel vevőszolgálatunkat!
Mennyibe kerül a termék visszaküldés?
Abban az esetben, ha nem a megrendelt terméket kapod kézhez, azt mindenképp jelezd ügyfélszolgálatunknak és a termékcserét a lehető leghamarabb, ingyenesen elvégezzük. Fontos, hogy ha a hibás megrendelésed higiéniai terméket tartalmaz, azt ne bontsd ki az eredeti csomagolásából, ugyanis akkor nem tudjuk elfogadni a visszaküldési kérelmed.
Amennyiben a megrendelt termék nem tetszik, az általad választott legkedvezőbb szállítási móddal tudod visszaküldeni a terméket, azonban ebben az esetben a szállítási költség Téged terhel.
Visszaküldés GLS és Foxpost futárszolgálattal
Add fel a visszaküldeni kívánt terméket gyorsan és egyszerűen! Regisztráld csomagodat és rendeld meg a futárszolgáltatást pár egyszerű lépésben.
GLS eCsomag feladás
Töltsd ki a pontos adatokat és válaszd a házhozszállítás opciót címünkre, ugyanis csomagautomatás, GLS CsomagPontos és utánvétellel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni! A visszaküldés díját a GLS rendszere kalkulálja a megadott adatok alapján.
Amennyiben kérdésed merül fel a csomagfeladással kapcsolatban, kérjük keresd fel a GLS ügyfélszolgálatát a +36/29-886-700 / +36/20-890-0660 telefonszámon!
FOXPOST csomagfeladás
Amennyiben a FOXPOST futárszolgálattal szeretnéd visszaküldeni a terméket, szükséged lesz egy egyszerű, pár lépéses regisztrációra. Válaszd a csomagvisszaküldés menüpontot, amit ide kattintva érhetsz el, és tudj meg minden információt a visszaküldésről!
Amennyiben kérdésed merül fel a csomagfeladással kapcsolatban, kérjük keresd fel a FOXPOST ügyfélszolgálatát a +36/1-999-0369 telefonszámon vagy az info@foxpost.hu email címen!
Hogyan történik a pénzvisszatérítés?
A termék árát banki átutalással térítjük vissza Neked a csomag visszaérkezése utáni 14 napon belül, ezért ügyelj rá, hogy a visszáru nyomtatványon azt helyesen tüntesd fel. Ha barionnal fizettél, abban az esetben a bankkártyádra fogjunk visszatéríteni az összeget.
Hova címezd a csomagot?
Számlázási címünkön nincs csomagkezelés. Kizárólag az alábbi címre küldött csomagokat tudjuk átvenni:
Új címünk 2024. április 26-tól: Ékszerem.hu - 1103 Budapest, Vasgyár utca 15. 1. emelet (Ékszerem.hu iroda)
Régi címünk: Ékszerem.hu - 1101 Budapest, Kőbányai út 47/B.
Ezen a címen már nem üzemelünk. Az ide címezett csomagok nem jutnak el hozzánk.
A részünkre utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni.
Kérdés esetén fordulj bizalommal vevőszolgálatunkhoz:
- telefonon a +36 1 443 3003 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 16:00 óra között
- vagy mailben: ugyfelszolgalat@ekszerem.hu