Hogyan lehet rendelést leadni?
Rendelést kizárólag a webáruházban tudsz leadni, telefonon nem áll módunkban rendelést felvenni. A rendelés leadásához mindenképpen rendelkezned kell érvényes email címmel és mobiltelefonszámmal, ugyanis oda küldjük a rendeléssel kapcsolatos információkat és a számlát. Ügyelj rá, hogy minden adatot pontosan adj meg, mert utólag azokon módosítani nem lehetséges!
Hogyan fizethetsz?
Fizetni Simplepay-en keresztül bankkártyával, átutalással (kedvezményezett: ETCT GLOBAL KFT 11710002-24160751-00000000), vagy utánvéttel a csomag átvételekor készpénzzel és bankkártyával is lehetséges a futárnál. Felhívjuk figyelmedet, hogy az utánvét díja 550 Ft, továbbá az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni!
A termék nincs raktáron, mikor lesz újra készleten?
A hiányzó terméket minden esetben igyekszünk minél hamarabb pótolni, azonban a beszerzés idejét nem tudjuk befolyásolni. Javasoljuk, hogy jelentkezz be regisztrált fiókodba és kattints a „Kívánságlistára teszem” gombra, így email-es értesítés fogsz arról kapni, amikor újra elérhető a termék. Webáruházunkban csak a „Raktáron” jelzéssel ellátott termékeket tudod megrendelni.
Mit jelent, ha egy termék külső raktáron van?
Egyes termékeinket közvetlenül a gyártó raktárából tudjuk csak beszerezni. Ezeknek a termékeknek a szállítási ideje 15-60 nap is lehet. Amennyiben egy termék külső raktáron vagy, azt minden esetben jelezzük a termék adatlapján. A gyártó pontos szállításának idejét nem tudjuk meghatározni és befolyásolni, így vedd figyelembe, hogy a kiszállítás akár 60 nap is lehet!
Mik azok a higiéniai termékek?
Azok a termékek, amelyek közvetlen kapcsolatba kerülnek a testtel és használatuk személyes jellegű. Ezek a termékek: piercingek, fülbevalók, póthajak, parókák, tetováló gépek és azok kiegészítői (tű, gyakorló festék stb.). Ezen termékeinket átlátszó csomagolásban küldjük, így felbontás nélkül is meg tudod tekinteni a színét. Felhívjuk figyelmedet, hogy a higiéniai termékek felbontása után nem áll módunkban elfogadni a vásárlástól való elállást, vagyis nem tudod visszaküldeni a terméket!
Mi az a bontatlan csomagolás?
Higiéniai termékek esetén a visszaküldés lehetősége csak addig áll fenn, amíg a termék csomagolása sértetlen marad. Amint a csomagolást felbontod, a termékeket már nem lehet visszaküldeni, mivel azok higiéniai okokból nem értékesíthetők újra. Ez alól kivételt képezhet az alábbi eset: A termék, amit rendeltél hibásan érkezik meg, és azt már az első használat előtt észreveszed. Speciális csomagolásaink lehetővé teszik, hogy felismerhetők legyenek a felbontás jelei.
Hibás vagy nem működik a termék, amit rendeltem:
Amennyiben hibás, vagy nem működő terméket kapsz kézhez, vedd fel vevőszolgálatunkkal a kapcsolatot. Fontos, hogy a terméket ne használd és ne próbáld ki, amint észreveszed, hogy az hibás. (pl.: piercing záróvégét nem lehet lecsavarni, nem indul a tetoválógép). Amennyiben jelezted felénk a problémát, tájékoztatunk a folyamat lépésiről!
Lehet festeni, göndöríteni és vasalni a póthajakat és parókákat?
Minden termékünknél feltüntetjük, hogy milyen kezelés alkalmazható rajtuk. Ennek ellenére, nem ajánljuk ezen termékek festését, vasalását és göndörítését, mivel az jelentősen csökkentheti a termék élettartamát!
Hány napon belül érkezik meg a csomag?
A rendelés feldolgozását követően azonnal átadjuk csomagodat az általad választott futárszolgálat számára. Házhozszállítás esetén 1-2 munkanap, csomagpont, automata esetén 2-5 napot is igénybe vehet.
Mennyi idő alatt kapod vissza a pénzed?
Legfeljebb 14 munkanapon belül, a rendelésedkor kiválasztott fizetési mód szerint visszautaljuk a bankszámlaszámodra vagy bankkártyádra az összeget. Amennyiben utánvétet (készpénz vagy bankkártya) választottál, és szeretnéd visszaküldeni a terméket, kérjük a visszáru nyomtatványon minden esetben tüntesd fel a bankszámlaszámodat ahová visszautalhatjuk az összeget.
Mi a teendő, ha lemaradt egy termék a rendelésből vagy nem azt kaptad, amit rendeltél?
Ebben az esetben, kérjük azonnal jelezd email formájában bármikor az ugyfelszolgalat@ekszerem.hu email címen, vagy hívd telefonos vevőszolgálatunkat munkanapokon, 10:00 - 15:00 között, a +36 1 443 30 03-es telefonszámon
Hogyan érvényesítheted a kedvezményes kuponkódot?
Rendelésed leadása alkalmával a pénztárban találod a "Kuponkód" mezőt, ide kell beírni a kuponkódot, majd kattints a „Beváltás” gombra.
Mikor nem tudod érvényesíteni a kuponkódot?
Előfordulhat, hogy hibaüzenetet kapsz a kupon beváltásakor. Egyes promóciók és kampányok alatt akciós termékekre a kuponkódok nem beválthatók, továbbá egy vásárláskor csak egy kupon alkalmazható. Javasoljuk, hogy mindig tekintsd át az adott promóció leírását!
Hogyan működik a hűségpont rendszer?
Minden vásárlás összege után hűségpontokat kapsz, melyeket a következő rendelésénél beválthatsz. 1 hűségpont 1 Forintnak felel meg. A pontokat egy teljes évig gyűjtheted, és így akár egy ingyen terméket is vásárolhatsz magadnak, vagy megspórolhatod a szállítás költségét. A hűségpontok a vásárlástól számítva egy évig érvényesek (az adott rendelésből kapott hűségpontok egy év után törlődnek). Hűségpontokat csak regisztrációval, bejelentkezett fiókkal leadott rendelésekhez tudsz gyűjteni!
Mikor kapod meg a hűségpontokat?
Egy vásárlás után akkor kapsz hűségpontot, ha a rendelésedet kifizetted és azt átvetted, a rendelésed státusza pedig „Teljesítve” címkét kap. Ezt a profilodban a „Korábbi rendelések” menüpontban ellenőrizheted. Amennyiben elállsz a vásárlástól, az adott rendelés hűségpontjai törlődnek.
Hogyan iratkozhatsz fel hírlevélre?
Weboldalunk legalján a "Feliratkozás hírlevélre" sávban add meg neved és email címedet, majd kattints a "Feliratkozom" gombra.
Hogyan iratkozhatsz le a hírlevélről?
Minden hírlevelünk alján megtalálod a "Leiratkozás a hírlevélről" feliratot, melyet megnyomva leiratkozhatsz a hírlevélről.
Mit tegyél, ha elfelejtetted a jelszavad?
Elfelejtett jelszavas a "Bejelentkezés" gomb alatt található "Elfelejtett jelszó" megnyomásával tudja újra aktiválni.
Hogyan tudod felvenni a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal?
Emailen: ugyfelszolgalat@ekszerem.hu
Telefonon: +36 1 443 30 03, munkanapokon 10:00 - 15:00 között