CSERE ÉS VISSZAKÜLDÉS
érük, hogy az Önnél lévő termék dobozát ne ragassza le! A dobozt tegye egy zacskóba és azt ragassza le úgy, hogy szállításkor ne nyílhasson ki.
MIT TEGYEN, HA KI SZERETNÉ CSERÉLNI A TERMÉKET:
A termék cseréjére sértetlen állapotban az eredeti csomagolásában kerülhet sor. A cseretermékkel kapcsolatban egyeztethet telefonon a 06-30/991-5327 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között.
- e-mailben: info@ekszerem.hu
A csere költsége utánvétként a futárnál fizetendő: 1.500.-Ft.
A futárt mi indítjuk az Ön címére a cseretermékkel. Viszi az Ön által kért cserét és elhozza az Önnél lévő terméket.
MIT TEGYEN, HA VISSZA SZERETNÉ KÜLDENI A RENDELT TERMÉKET?
FONTOS! Kérjük, hogy az Önnél lévő termék dobozát ne ragassza le! A dobozt tegye egy zacskóba és azt ragassza le úgy, hogy szállításkor ne nyílhasson ki. Csak ebben az esetben tudjuk visszautalni a termék árát.
A sértetlen terméket a eredeti sértetlen csomagolásában, azt dobozba vagy zacskóba téve és úgy leragasztva 30 napon belül visszaküldheti címünkre:
Top Divat Extra Kft. 1101 Budapest, Kőbányai út 36.
Ajánljuk, hogy a rendelt terméket csak otthon a lakásban próbálja.
A termék árát utalással térítjük vissza Önnek, kérjük adja meg bankszámlaszámát külön papírra írva (ne a számlára), a dobozba helyezve. A számlát is mindenképpen szükséges mellékelnie!
Ha bármilyen kérdése lenne, kérjük forduljon hozzánk bizalommal:
- telefonon a 30/991-5327 telefonszámon munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között
- vagy mailben: info@ekszerem.hu
MIT TEGYEN, HA A NEM AZ ÖN ÁLTAL RENDELT TERMÉK KAPTA VAGY HIÁNYOS A KÉZBESÍTETT CSOMAG?
Előfordulhat, hogy csomagjában nem az Ön által rendelt termék található vagy hiányos. Ilyen eseten kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat:
- a 30/991-5327 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
- vagy e-mailben: info@ekszerem.hu