Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

CSERE ÉS VISSZAKÜLDÉS

érük, hogy az Önnél lévő termék dobozát ne ragassza le! A dobozt tegye egy zacskóba és azt ragassza le úgy, hogy szállításkor ne nyílhasson ki.

MIT TEGYEN, HA KI SZERETNÉ CSERÉLNI A TERMÉKET:

A termék cseréjére sértetlen állapotban az eredeti csomagolásában kerülhet sorA cseretermékkel kapcsolatban egyeztethet telefonon a 06-30/991-5327 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között.

A csere költsége utánvétként a futárnál fizetendő: 1.500.-Ft.

A futárt mi indítjuk az Ön címére a cseretermékkel. Viszi az Ön által kért cserét és elhozza az Önnél lévő terméket.

MIT TEGYEN, HA VISSZA SZERETNÉ KÜLDENI A RENDELT TERMÉKET?

FONTOS! Kérjük, hogy az Önnél lévő termék dobozát ne ragassza le! A dobozt tegye egy zacskóba és azt ragassza le úgy, hogy szállításkor ne nyílhasson ki. Csak ebben az esetben tudjuk visszautalni a termék árát.

A sértetlen terméket a eredeti sértetlen csomagolásában, azt dobozba vagy zacskóba téve és úgy leragasztva 30 napon belül visszaküldheti címünkre:

 Top Divat Extra Kft. 1101 Budapest, Kőbányai út 47/B

Ajánljuk, hogy a rendelt terméket csak otthon a lakásban próbálja.  

A termék árát utalással térítjük vissza Önnek, kérjük adja meg bankszámlaszámát külön papírra írva (ne a számlára), a dobozba helyezve.  A számlát is mindenképpen szükséges mellékelnie! 

Ha bármilyen kérdése lenne, kérjük forduljon hozzánk bizalommal:

  • telefonon a 30/991-5327 telefonszámon munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben: info@cipom.hu

 

MIT TEGYEN, HA A NEM AZ ÖN ÁLTAL RENDELT TERMÉK KAPTA VAGY HIÁNYOS A KÉZBESÍTETT CSOMAG?

Előfordulhat, hogy csomagjában nem az Ön által rendelt termék található vagy hiányos. Ilyen eseten kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat:

  • a 30/991-5327 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy e-mailben: info@cipom.hu